Translate

sobota, 12 października 2013

W dziwnym parku!

Dzisiaj pojechaliśmy do takiego dziwnego parku, w którym było bardzo mało drzewek. Bo w normalnym parku to są przede wszystkim drzewka. I czasem płynie rzeczka. A w tym dzisiejszym ... aha, jest jeszcze trawka w normalnym parku! No a w tym dzisiejszym to nie było nic tylko takie śmieszne górki. Nawet bez trawki! Więc na początku myślałam, że będzie nudno i zastanawiałam się jakby tu powiedzieć Mamusi i Tatusiowi, żebyśmy wracali.


Ale później okazało się, że było bardzo fajnie! Bo można było chodzić pod górkę i z górki! Czasami myślałam nawet, że jest zbyt fajnie, bo Tatuś robił zdjęcia, co samo w sobie może nie jest złe, ale pamiętajcie, że Tatuś był tuż za moimi pleckami! I jak robił te głupie zdjęcia to musiałam mu buciki oglądać ...


Albo stawiał mi aparat na główce:


A to wcale nie było przyjemne! Ja statyw jestem, czy co?!? Próbowałam robić groźne minki, ale to nic nie pomagało, bo Tatuś był z tyłu i ich nie widział! Ciekawe, czy można zrobić minkę z tyłu główki? Groźną, oczywiście!


Ale i tak było fajnie! Ja oczywiście zaczęłam pokazywać Mamusi i Tatusiowi wszystko to, co jest najfajniejsze, żeby wiedzieli gdzie iść:


Ale zauważyłam, że Tatuś zaczął mnie naśladować i też pokazywać! A tak przecież nie można, bo ja najlepiej wiem gdzie jest coś, co mi się najbardziej podoba (a było tam dużo piesków, a ja bardzo lubię pieski!), prawda?


Musiałam mu pogrozić piąsteczką, żeby wiedział, że ze mną nie ma żartów ...


I pomogło! Teraz już mogłam sama pokazywać! O, na przykład tutaj, patrz Tatusiu! Tam idzie Mamusia!


W ogóle było świetnie i bardzo się cieszę, że tam pojechaliśmy całą Rodzinką (tak się zmęczyłam, że wracając nawet zasnęłam w samochodziku!).


Tylko na drugi raz będę musiała pamiętać, żeby przed taką wycieczką poważnie porozmawiać z Tatusiem, żeby wiedział co ma robić. A zwłaszcza czego nie robić - nie robić ze mnie statywu i nie pokazywać paluszkami! Tym razem obyło się na ostrzeżeniu wzrokowym:

1 komentarz:

  1. J ULENKO zeczywiscie musisz odbyc powazna rozmowe z TATUSIEM .TWUJ TATUS nie moze robic z CIBIE SERDENKO statywu zgadzam sie zTOBA ./TWOJA BABA /''CALUJE CIE /''pa.pa.

    OdpowiedzUsuń